دلم یه اتفاق خوب می خواهدکه بیاید و بیفتد وسط زندگیم.....آری.....همینجا.....درست وسط بی حوصله گی های روزانه امکنار نگرانی های شبانه ام....وسط زخمهای دلم...آنجا که زندگی را هیچوقت زندگی نکرده ام...دلم یک اتفاق خوب می خواهد آنقدر خوبکه خاطرات سالها جنگیدن وخواستن ونرسیدن رااز یاد تقویم روزگارم ببرد..آنگونه که یک اتفاق خوب،از پشت کوههای صبر من طلوع کندطلوعی که غروبش،غروب تمام غصه های من باشددلم یک احساس تازه می خواهد تنهایی...ما را در سایت تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 12